Hejdå Finland- Hello Denmark

Imorgon är det sista dagen denna gång i Finland. På morgonen skall vi uträtta lite ärenden. Sedan blir det packning på schemat, och på kvällen borde min familj komma hem.

Semestern hemma har varit otroligt skön, vi har inte gjort så mycket speciellt. Skönt att äntligen få umgås med jac, och inte planlägga in varje liten träff. Varit kul att träffa alla här hemma igen.

Det känns otroligt konstigt att det inte är Norge vi åker tillbaka till, tar riktigt ont i mitt hjärta. Vi båda saknar våra vänner där otroligt mycket. Hoppas vi hittar någo vänner i Danmark, så blir vi inte helt ensamma.
De första dagarna i Danmark kommer gå åt till att få köpt nya möbler och laga det fint i lägenheten. Jacs träningar starta den 19.7, så vi har några dagar fri. Tur så är Emma med får vi extra hjälp. På tisdag nästa vecka anländer Robin o Jessy, och på onsdag kommer min familj. Fullt upp :)

Tack o hej Finland, och hoppas vi kommer hem vid jul igen?! Jag skulle nog inte ha råd med det, men int vill jag bli ensam i DK heller. Dumma skola som tar alla mina cash!




Kommentarer
Postat av: Lotta

Ni kommer nog att få det huippu i Danmark! O vänner har ni nog efter några dagar :) Hoppas ni kommer hem till jul (eller före) och att vi har ledigt så att vi sku kunna komma på besök i höst! :) Hör av dig, så jag vet hur du har det! Puss&kram! Ps. vad söta ni är :)

2010-07-13 @ 08:03:06
URL: http://lotta.peppar.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0