Godmorgon!

Sov från 11-8, skönt. Jag skall starta dagen med en promenad medan Jac tränar. det bästa jag vet med flytten till danmark är träningstiderna, det är gött, trots det blir en del mer träningstimmar i veckan. Som idag skall jag också röra på mig 2 gånger tack vare Jac, fint!

Mitt största problem idag är om jag skall tvätta all tvätt vi har och hänga det ut, men vädret tycks inte kunna bestämma sig om det blir regn eller inte.

Om ni tittar in senare kanske jag visar några bilder på den 80% färdiga lägenheten!



Fotograf: Emma

Kommentarer
Postat av: Emma

Samari, alla ha börja kommentera din blogg!

2010-07-29 @ 09:35:44
URL: http://emmaetmarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0