God morgon!

Vaknade kl. 8 idag och har nu ätit frukost. Obsservera svenskans ord för frukost, inte danskans. På danska är frukost lunch.
Om en stund skall jag bege mig iväg till bilbutiken. Medan bilen repareras skall jag gå en timme, kanske även löpa lite. Men då jag ställt in mig på att börja träna hårdare nästa vecka igen, är det svårt att få kroppen att samarbeta före det;) Tur så pinar Jac mig o träna med honom imorgon.

Som jag skrev igår skulle ju våra gäster anlända igår på kvällen. Idag skulle de shoppa i köpenhamn, och sen börja komma hitåt. Så de är väl här ikväll först, och så skall de åka imorgon! Nu hinner vi knappt se dem, men skulle jag vara dem skulle även jag stanna o shoppa lite ;) Skall se vad vi hittar på med dem ikväll!

Det enda som står på schema idag är stäning och tvättning av kläder. Intressant dag! Men imorgon anländer mina föräldrar, jippi!! Då får Jac hjälp med att borra i väggarna, dumma stenväggar!


Nu skall jag åka iväg, jag måste vara världens snällaste flickvän! Sköter om Jacs bil och han får sova.





Mina två favorit gushin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0