Fredag

Idag har jag en Malin-dag, dessa dagar blir det en hel del av framöver. Jac hade träning 9.30-12, och sen socialt med laget resten av dagen och kvällen. Jag startade morgonen med Zumba + 30 min crosstrainer. Sen dess har jag gått på stan lite, hittade ett par byxor på H&M jag ville ha, men snålheten tog över. Jag har lagat purjolökssoppa. Nu är klockan 15, så vad skall jag göra resten av dagen?

Skall försöka laga min blomstersamling färdig, städa lite, kanske ut och gå om det slutar regna. Då Jac ringer ikväll/inatt skall jag hämta honom!

Kommer säkert ett inlägg senare.




Detta är vårt nya vrålåk, i november skall vi lämna in bilen och då får vi en annan! Kul att köra in nya bilar :)



Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0