Första dagen i DK

- Flygresorna gick super.
- Då vi kom fram var vi och fixade många praktiska saker med direktören.
- Sedan var vi ut och äta.
- Började packa upp alla lådor, smidigt att vara 3 då man gör det.
- Ut och gå på stanh en sväng, glass stopp.
- Ta olika mått och skriva handlarlista till lägenheten.

Och nu sitter vi och myser i ösregn, som jag längtat efter det!! Imorgon skall jag försöka mig på en powerwalk före frukost, men vågar inte lova att det blir av. Sov 4 timmar förra natten, steg upp 3.00 i dansk tid, och nu är klockan 22.00. Bra kämpat.
Sedan drar vi iväg till Ikea och bränna iväg pengar. Lägenheten är helt okej, men hatar badrummet!!! USch, så opraktiskt.

Har även träffat min första danska nabo, väldigt söt dam.





Emma och Jac ställer upp på bild.






Vår lill-bamse vid sin bamsevagn.


Senast om en timme är det läggdags, godnatt allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0