Lördag

Idag steg jag upp tidigt, för skall gå på höypuls. Har blivit så lat med tränandet så måste göra det idag! Efter träningen skall jag börja skriva ideer till en pedagogik uppgift, skulle va så skönt att ha åtminstone 50% klart till måndag, men den skall först levereras den 5.2. Men bra att vara i tid ifall vi måst resa till grannlandet nästa helg!
Sedan blir det Finland-Georigen, och sen iväg till Nina och kolla Norges match. Kanske utgång? Men köper ingen dricka.

Idag skall jag hålla mina tummar, be till gud och hoppas. Men jag får inte tänka på hur bra det skulle bli, då skiter det sig säkert. Stor risk för det.


Ha en god lördag!



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Antar att dom är därifrån, typ XL.. Fick dom av Nico när jag inte ägde ett par själv. Supersköna :)Ha en skön söndag vännen!

2010-01-24 @ 13:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0