Uppdatering.

Efter en riktigt tung vecka skall jag försöka skriva ner något. Nu är äntligen helvetes- examen inlämnad. Idag borde jag ha börja läsa till nästa, men huvudet har satt totalt stopp för det. Är helt färdig!


Idag är jag ensam hemma, Jac är på match i Köpenhamn. Imorgon skall vi göra något kul! Vi skall kl. 13 hämta upp Kaj Kunnas på ett hotell i Aalborg. Sedan skall de filma Jac. Vi skall också se finska damlandslagets match + Danmark - Spanien. Gigantum arena är slutsåld tills sista matchen, tror jag aldrig varit på en match där det är nästan 7000 åskådare! Så det blir en upplevelse. Synd bara är matchen väldig sen, så vi är hemma 12-tiden. Och på söndag morgon skall jag till Norge..


På onsdag får jag jullov, önska mig alla lycka till i sista examen i Naturfag! I de två föregående proven har jag fått det bästa vitsordet (A), så skulle inte sitta fel med ett till.. då har jag ytterligare ett A. Jippi. Men tyvärr är nog chanserna minimala, eftersom jag inte kunde läsa idag, o inte kan imorgon.


Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0