Fredag

Idag hade jag sovmorgon till klockan 9, skönt. Snart skall jag iväg till gymmet och motionera litegrann. Medan Jac får stanna hemma och laga mat, bra med lite ombytta roller för båda två. På dagen skall vi gå i lite butiker och säkert slappa, som är det enda vi gör. Ikväll blir det Mors/thy - Aab. Det är en match Mors/thy inte skall vinna, men skulle vara kul om de hängde bra med i matchert iallafall. Själv tänker jag spana in Kjelling och Jac;)

Här kommer några bilder på allt julpynt vi har.



På ljusstaken brukar finnas röda stearinljus. Ps. Äntligen öger vi ett överkast, tyvärr tog vi fel färg. men det duger.



Här har vi många julsaker, julduk, röda ljus och adventsstake. Nästan på gränsen till för mycket för min smak.



Noah tomten och nu har jag glömt ordet på den vita med ljus i. Vad heter det? hjääälp.


Som ni ser så lägger vi inte ner tid på att julpynta, dels för att vi inte är här på julen och dels för att ingen av oss tycker att det är vackert med för mycket pynt.


Kommentarer
Postat av: emmmaaaa

ljusstake ? :D

2010-12-18 @ 16:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0