Pengar kommer inte in på kontot, men det går ut iaf..

Då har ytterligare 6000dk gått åt till Ikea, nu är det så slut på köpandet. Snål Malin börjar få ångest. Men hem kom vi med en ny stor säng, samt med en bäddmadrass de sa skulle vara extra god för ryggen. blir intressant att se. Vi köpte även en Malm byrå, som säkert alla andra hem också har. Den skall stå i vår hall, perfekt med lite förvaringsutrymmen. Men nästa gång vi flyttar har vi gjort det lätt för oss, då behöv vi int köpa något nytt. Skönt! Förresten är det första gången som vi har varit sambon som vi köpt möbler, så vi är nog värda dem :)

Kan visa sen bara Jac skruvat ihop allting, och jag har städat undan lite. Imorgon får vi besök, skall bli super skoij. Före jag hämtar dem på flygfältet skall jag träna, laga jordgubbskaka och köpa ingredienser till hemlagad pizza. vi skall fira Linda :)

På lördag får vi hitta på något, och på kvällen kan vi kanske ta oss en tur ut på byen.


Nu skall jag pina mig igenom ett helvetisk spinningpass, jag vet inte ens hur jag skall orka cykla upp till hallen.. Ännu mindre med spinning efteråt. Återkommer troligtvis ikväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0