Måndag

Finalen igår sket sig, de förlorade med 10 mål mot Århus. Enda som kan få ett plus från Jacs lag var målvakten, resten var dåliga.

Idag är det måndag, vi skall starta dagen med att fara på en lätt träning till gymmet, sedan till jysk och prova säng och lampa. Sedan matlagning och så skall jag testa spinning på kvällen, jag hatar et egentligen. Men det är säkert inte helt fel att gå på det ibland. Säkert bättre än att sitta hemma och glo.

Vi hoppas få upp lampor och klocka imorgon. Så att det är ljust inne då Datte och Linda kommer! Den här veckan skall jag även få veta lite hur pendlingen blir, är lite nervös inför det.

Ge mig december nu, skulle vara så jäkla skönt att va mitt uppe i examensperioden, och veta att det snart är jullov :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0