Lördag

Hittills har jag haft en riktigt bra dag, enda som fattas är lite sällskap. Jag började dagen med en timmes träning, det var stripfitness med mycket fysik. Tungt var det. Efter det drog jag till butiken och handlade fruktsallad, inrefilé och gräddpotatis. Det står på menyn imorgon då den bästa kommer hem.




Sedan gick jag, och mitt sällskap för dagen (kameran) ut på stan.



På torget var det utställning.


Det pågick borgerligt bröllop, så jag satt och såg då par kom ut från byggnaden som        nygifta. Kan inte först att vissa kan vill vara så fula då de gifter sig. Vissa hade arbetskläder på sig.


Köpte en mjuk eyeliner, blev så kär i Lindas då hon var här. Dock kostade den ganska mycket, men jag tycker jag är värd den. Köper så sällan smink. Det som även måst inskaffas till hösten är ett mineralpuder och nåt som täcker det mörka under ögonen. Får hoppas jag hittar någo fint på taxfreen.

 

Här har jag provat den. Ett lager mascara till på så skulle det vara bra!

 

 

Jag har även varit ut och äta. Igår åt jag endast bröd och muron, så tyckte jag måste få riktigt mat. Men efter idag skall jag börja spara pengar. Men till höstne behövs ofta en del nytt. Och till skolan behövs massor, hittade en ryggsäck idag. Så skall se om jag köper den. Vill inte ens tänka på hur mycket pengar man slänger på alla böcker, och vissa är så värdelösa!! Nu skall snål/ekonomi malin slappa. Hejhej!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0