Konstigt.

Just nu känns det mycket konstigt, detta blir min sista helg som normal sambo på 9 långa månader. Hoppas verkligen att tiden skall gå fort. Vill inte tänka på att inte få vakna upp med Jac, min bästa vän och pojkvän varje dag. Dock inser jag att jag måste göra något för min egen skull, tänk så stolt och glad jag kommer vara om 9 månader, då jag står med mina bachelor papper i handen :)

Då är framtiden vår, vi kan bo var vi vill, eller kanske vi stannar här ett år till? Många möjligheter. Dessutom skall det bli spännande att för första gången stega in i riktiga arbetslivet, dock hoppas jag på 30 H jobb i veckan  första tiden.


Så, nu hoppas vi alla att 9 månader går jätte fort, och att pendligen löper bra! Där emellan är det studievecka, jullov, sportlov och påsklov. Så 6 veckors semester iaf :D




Nästa sommar ler vi dubbelt upp :D


Skall fira att helgen är här med att se en träningsmatch. Imorgon och på söndag skall vi fira vår 5 års dag har vi tänkt :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

:) Det var positivt tänkt o skrivet :) Man tar en vecka / period i gången

2010-08-27 @ 16:10:40
Postat av: Ida

Ta en dag i taget bara och planera nästa gång ni kommer att träffas! Har man rätt inställning klarar man av allt! Lyckans dig som inte har han på andra sidan jorden i alla fall! Det går nog bra :)

2010-08-27 @ 16:58:07
URL: http://londonida.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det kommer att gå så bra och ni kommer att känna er som nyförälskade :) på det sättet blir det kiva. O tro mig, det där saknande klarar man mycket bättre än man tror, nästan bara fint att känna att man älskar nån så mycket o att nån känner samma tillbaks!

2010-08-27 @ 20:07:39
URL: http://sandraochsalt.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0