Har förträngt det.

Igår skrev jag ju om att jag skall bli stamkund på colorline. Nu har colorline ställt in avgångarna idag och imorgon på grund av väderförhållandera, det blåser upp till 12m/s på havet. Hade helt glömt bort dettamed resesjukan, spypåsarna :)

Om mina avgångar ställs in så måste ju lärarna ta dem i beaktande. De måste utexaminera mig ändå :D



Vi hade en trevlig kväll hos direktören igår, deras hus är ett drömhus. Inatt sov jag riktigt dåligt, massor att tänka på. Dessutom visade det sig att tv:n stått på hela natten, men jag kunde inte fatta vad det var för ljud jag hörde inatt. Senare idag skall jag på träning, bara jag inte blir sjuk nu. Nyser o snoret rinner som en flod:) Ikväll skall jag se på jacs träningsmatch som kommer att pågå bakom "stängda dörrar". Så får hoppas jag ens får se den.




Tre glada vid hamnen i Thisted!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0