Fundersam.

Idag då jag gick ut på stan ett varv, skulle egentligen leta efter en ryggsäck. Vi måste ha sån på skolan då vi är på olika turer i skogen. Men eftersom jag är snål, så funderar jag ännu på om jag bara skall ta Jacs gamla?!

Dessutom tar jag Jacs regnkläder, och vill inte köpa flera omgångar med såna kläder, blir det vått så blir det. Flytväst + sovsäck är andra saker jag behöv tills 1.9, men det köper jag inte. Hoppas någon vänlig själ vill låna det till mig?


Istället köpte jag dessa skor:



på grund av min fot så måste jag alltid köpa såna skor som aldrig känns moderna. Dessa var otroligt bekväma, det känns ju nästan inte att de har kilklack! Skulle vara skönt att kunna vara "fin" på match, då man går ut o äter eller något.

Skall jag behålla dem eller inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0