Fredag.

Vaknade 9 idag, så tvingade mig själv att stiga upp. Kan faktist inte börja ha såna rutiner att jag går och sova 2-3 tiden på natten.

Pratade med mamma och Elin på morgonen. Sedan gick jag ut på stan och köpte en kjol för 40kr! Nu skall jag städa undan litegrann, och sen antingen till gymmet eller och simma. Har så ont i min kropp. Inga andra planer för idag. Imorgon skall jag på stripftiness (haha) på morgonen, och sedan kanske och besöka en tjej + barn som är tillsammans med en islänning på Jacs lag. Men pojken har haft feber och spytt igår, så får se om jag vågar fara!

Jac har varit till Tyskland en sväng idag.



Detta går jag förbi varje dag då jag går in till stan. Så nu vet ni det.







Nu bor vi ju i "sol paradiset", finns så otroligt många solarium i DK. Vi har 300m in till stan, på vägen finns 3 sådana här. Jag har ännu inte provat dem. Men mina norska vänner har sgat att d eär mycket starkare än norska solarier, så provar jag måst ja ta så liten stund som möjligt. Brukar ni sola i solarium?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0