Ändrade planer.

Jag som levt i tron om att vi skall åka till Ikea imorgon, måst tyvärr inse att det inte blir till något. Jacs lag hade satt in en extra träning på dagen och lite ätas med laget, före de skall resa iväg till träningsmatchen. Buu. Dessutom vet jag inte om jag ännu kommer att få se Jac spela i nya laget, eftersom hans ben krånglar. Annars får han se på matchen med mig!

Jag hoppas att vi åker till ikea på lördag istället. Vi måste köpa taklampor och kanske en stor klocka. Vi skall också titta på en ny säng!


Ha en god kväll!

Kommentarer
Postat av: Cessi

Hej!



Vad glad jag blev över din kommentar! :D Det är härligt då ni kommenterar, jag blir alltid på jättegott humör!

Just nu så är jag arbetslös, suck. Har varit det i snart 2 år, men nu tusan ska det bli ändring på det. Som det ser ut nu så kommer jag jobba vidare på min "affärsdröm" haha, så fint det lät :p Nej, men jag vill gärna starta eget.

Jag studerar fortfarande till kock i yrkkis, jag hade en jobbig period just innan jag skulle gå ut 3:an, så jag blev inte klar.. Men om en vecka ska jag tillbaks och fixa det sista så blir jag äntligen klar restaurangkock!

Och tack för ditt tips, jag ska försöka lägga ut recept, det är svårt för det mesta gör jag från huvudet o på fri hand. Hehe, var ha din sambo gått i skola om du gör bättre mat än honom och han är utbildad? ;)



2010-08-05 @ 20:16:49
URL: http://svansarochskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0