Torsdag

Är otroligt trött och näsan rinner ännu! Men tanken på att det snart är helg, får mig att le med undreläppen. Övreläppen kan jag inte röra på.
Idag skall jag kanske ta mig ut på en bänk och sitta en stund. Idag skall jag även äta middag, och inte kex-smoothie middag. Jac har tränat tidigt idag, så han har ledigt ikväll. De förlorade med två mål på bortaplan igår, så de har alla möjligheter att vinna på hemmaplan och på det viset ta sig till final four i Drammen. Morsthy vann också igår, så det ser helt okej ut för tillfället.



Här är soffpotatisen! 2/3 år i norge har varit riktigt dåliga träningsår, men nästa sommar skall jag vara i toppskick, i år är det tyvärr ingen ide mera. Tur så har vi nya soffor iallafall, bekvämt att ligga i dem :D

Ps. Om man skall köpa ny säng, vad skall man tänka på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0