Sverige


Då är vi hemma från en övernattning på Strömstad Spa hotell och shopping. Hotellet var fint, och det var skönt att slappa lite. Idag har vi shoppat massor, vi är över 5000 kr fattigare, men många fina saker rikare. Detta var enda bilden jag tog från hotellet tyvärr.

 

Vi köpte lite saker till hemmet. Jag köpte joggingskor, sneakers, träningskläder. Till en summa av 2000kr, älskar reor. Jac köpte efterlängtade sneakers, proteingrejjer och golfklubba. Så vi är båda mycket nöjda, förutom att en butik inte hae kvar bokstäver som man skall ha på hyllor, vi ville ha med orden love.



Se så fint det blev!!! Ignonera att vi har sofforna såhär, men vi har inget soffbord längre så vi har gjort det mysigt.



Nu skall vi fortsätta vara ungdomar och sticka iväg till Edwin på fest!! Jag har druckit 3 smirnoff ice detta år, så skall bli kul o se om jag orkar dricka flera än det idag. Ha en fin lörda!

Kommentarer
Postat av: Emma

Fina dynor! (:

2010-04-04 @ 08:53:51
URL: http://emmaetmarta.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vad fint det blev! Är dynvaren av märket Gripsholm? Varför kom ni inte till Finland över påsken istället? :)

2010-04-04 @ 10:09:33
URL: http://lotta.peppar.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0