Snart läggdags.

Snart är det äntligen läggdags, bara paradise hotel kvar. Skall bli skönt efter en dålig dag!

Det enda jag har gjort är att suttit framför datorn och försökt skriva, men blev nog mest internet. Fick även godkänt i två uppgifter, så imorgon skall jag ta mig tid till att rätta upp lite i dem. Men känns onödigt att rätta upp en av dem, det är godkänt o vi behöver den inte till examen.
Jag var också upp en tur till en klasskamrat, och gick de 2km hem i långsam takt. Under hela dagen har huvudet värkt, så skall be Jac massera mig.

Imorgon skall jag vakna upp gladare, gå ut en stund på morgonen och sen jobba lite aktivt framför datorn. 15.00 skall plattan som är sydd fast i näsna dras ut, vet inte om jag skall skratta eller gråta. Hoppas inte det tar ont.




Vi märker att det börjar närma sig Norges största dag, 17 maj. De börjar öva att gå i tåg på gatorna. Det riktiga tåget tar ca 2 timmar att gå igenom, tänk så många tusen människor det handlar om. Det är något alla borde uppleva i sitt liv, har aldrig trott att en nationaldag kan ha såhär stor betydelse!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0