Final four + vappen + sommarlov.

Ifag kör slutspelet i Drammen igång, äntligen!!! Kl.19.00 skall Runar möta elkvrerum. Det kommer att vara massor med publik och förhoppningsvis bra match. Vinnaren spelar om guld imorgon, och förloraren spelar om bronset. blir intressant och se hur det går för Runar. Dessutom blir det intressant och se om Jac kan kamma ytterligare hem ett norskt pris denna säsongen, men oddsen är väl inte så stora att man får någonting 3 år på rad. Men får han det, dör jag av stolthet. :)


Själv skall jag ha jentekveld hos mig imorgon. Skoij! Men nu skall ja köra till Tönsberg, och sen hem till sandefjord efter Kristin och då äntligen Drammen. Bra med körkort och bil!!


Ha en fin vapp alle sammans!! Blir inget sånt för mig i år, menlika bra det tycker det är en påtving till fest och ofta riktigt dåligt!



Hejhej från solstrålen!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Jeg pleier ikke se denne solstrålen, er mer vandt med lynet ;)

Gleder meg til sommarlov nå :)

Klem

2010-04-30 @ 11:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0