Måndag

Nu drog Jac iväg på sitt 5h arbetspass, och jag är ju sjukledig ännu hela veckan så får vara ensam hemma. Jac har träning från 17-19 idag, så lite tid får vi tillsammans på kvällen!
Idag skall jag börja med lite ideer till inlämningsuppgiften, hoppas jag får något gjort iallafall. Annors får jag stå på ordentligt imorgon.

Ringde precis till sjukhuset, och väntar att min läkare skall ringa upp. Jag skall få veta när jag kan börja med sköljning av näsan. Intressant.

Nu är det 5 dagar kvar tills seriestart, jag längtar!




Ha en bra vecka!! Har nån av er läst denna bok? Tror jag skall ta tag i den igen idag, har stannat på 50sidor.






Kommentarer
Postat av: Mamma

Va snyggt Emma fixat :)

2009-09-21 @ 10:29:15
Postat av: Alexandra

Va Emma e duktig då :) Ska se med bloggpausen, känns som man int har nå vettit att skriva om så därför tänkt jag vänta tills praktiken drar igång. Hoppas du kryar på dig helt och hållet snart!

2009-09-21 @ 17:13:40
Postat av: Linda

Jag har läst den för bara några veckor sedan. Helt okej tyckte jag den var, men blev inte så överförtjust som så många andra blivit.

2009-09-22 @ 10:53:30
URL: http://lindisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0