Hungrig och nervös.

Jag bara älskar mat, o fast jag tränar massor så händer aldroig nåt med kroppen just för den orsaken. Men mat o onyttigheter måste jag ha, så det så.

Nu sitter jag hungrig och ser på då Jac slukar morgongröten. Jag vill äta!! Men får nöja mig med en sockrad tripp. Hoppas maten smakar ikväll, annors får jag leva på kall smoothie och glass någon dag.

Nu skall vi bege oss in till Tönsberg. Äcklig känsla att va nersövd, men månne int jag vaknar igen. Och ser ut som ett monster!!!

Måst behärska mig med hetsätande nu i 2 veckor, då jag knappast gör av med så mycket energi. Önsketänkande.

Nu ska MJ iväg och få ig en ny näsa, som jag kan andas igenom. Jippi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0