Biblioteket.

Morgonpromenaden är undan, och nu är jag på biblioteket. Skall vara här någon timme och försöka få lite ordning på en inlämningsuppgift. Skulle vara över lycklig om den blir klar tills fredag!

Dessutom har jag haft turen att få låna Jacs nya dator. Min egen har inte de program jag behöv, och så stänger den av sig ibland, och då finns det risk att något kan försvinna. Synd, för annors är datorn väldigt okej!! Så jag har börjat se på datorer, skulle vilja ha en med 13-14 tims skärm. Tycker mini-pcn är för små, och 15,6 som jag har är lite för stor.

13-tiden skall jag till jobbet, och köpa mat. 15.30 skall vi starta till Langhus, utanför Oslo för att kolla på match.. Idag måste Runar vinna!! Håll tummarna. Harkört dit en gång förr, men vet att det finns en snabbare väg, så skall skriva upp kartbeskrivningen från nätet nu, så får vi hoppas vi hittar rätt... Isåfall skall vi åka 8km under vattnet=)

Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0