Söndag.

Matchen: Hade aldrig trott att jag klararde av att vara en 60minuters spelare,men det gjorde jag igår. Lycklig, och jag hade inte ont i foten eller någon annanstans. Jag sköt 5 skott mot mål varav bara ett godkändes, men fick 3 straffar oxå:) Vi vann med 1 mål så det var bra.Kul att spela igen!

Fick inte sömn före halv 3 inatt, pga respektlösa grannar. Före november hade vi inga grannr i samma hus, eller huset brevid. O nu har vi, förstås såna me emme önskade oss. Så om jag stör mig nästa veckoslut på all musik efter kl.11 kan jag väl säga till? För de pågår 2ggr i veckan.

Vaknade 10tiden och har nu läst igenom "Motorisk utveckling", läste dock bara 2/3 av det jag hade planerat idag, men när motivationen är i botten är det noll ide.
Nu ser jag på Norge-Brasilien, senare skal jag även se Sveriges och Danmarks matcher. Var meningen att jag skulle på spinning idag, men eftersom jag spelade hela matchen igår så skippar jag det. Istället borde jag få hem Jac före 18tiden, så skall vi äta pizza ikväll.

Hoppas ni alla haft ett bra veckoslut! Saknar familjen min, ja vill o till thailand:(


Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

2009-01-18 @ 18:25:00
Postat av: L

Är int i skick att börja med damerna..:/

2009-01-18 @ 22:03:01
URL: http://lotjoh.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jag höll de kanske ½ timme ;)

2009-01-19 @ 08:12:09
URL: http://lotttis.blogg.se/
Postat av: Elin

Kommer kanske först komma hem till Finland i maj när Andreas säsong är slut här. När skall du hem nästa gång då?

2009-01-20 @ 18:13:54
URL: http://elloblads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0