Lördag.

Sov 8timmar i sträck utan att vakna, det har aldrig hänt förut då jag varit ensam hemma.Idag skall jag försöka hinna läsa någon timme, före det är start till Tönsberg. Jag skall spela min första seriematch, är lite nervös.Dessuutom kommer jag int ihåg en enda körning, genant!!! Huvudsaken är att jag hålls hel. Har varit tillräckligt med motgångar den här veckan redan.......:(:(:(

När jag kommer hem skall jag försöka hinna se Norges och Sveriges VM matcher. Är även bjuden till Elin på förfest, kanske far ett varv. Men inget festande, för imorgon måste jag passa på att läsa då det inte finns någon här som stör mig.

På tal om Norges landslag. Runars mest lovade talang Christoffer Rambo finns med i truppen. Han hade fått spela en träningsmatch mot Ungern å onsdag, och hade lyckats. Hoppas han får spela lite i VM. Är ju kul att se någon man vet vem är:)

Kännetecken: 198cm,smal,vänsterhänt.

Nu skall jag börja förbereda mig för matchen och kasta in gröt. Dessutom borde jag få dynamisk teori inprintad i hjärnan.God helg!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

No sku jag ;) Lycka till i matchen Malle, de går nog bra!

2009-01-17 @ 13:46:05
Postat av: Anonym

jag fixa ris, currysås o höna ;) sam har ny så ja fick hans :D

2009-01-18 @ 10:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0