Helgen

Lördagens jobb gick bra. Sedan var det middag med jobbet, vissa mer fulla än andra. Jag var nykter och kom hem halv 11. Hände massor av hemska saker på natten, som jag varken får eller kan skriva om i bloggen. Har väl järnröret i huvudet imoron då...... En sak säger jag bara: antingen flyttar de eller vi. Lätt.

Gick och la mig 4.30!!! och meningen var att ja skulle läsa idag. Det sket sig eftersom jag var trött och seg.Istället har jag slappat på soffan,sett på handboll,konditionstränat en halv timme, o datanördat. Härligt att Norge vann idag.

Nu skall jag gå i säng. Har utng skoldag imoron.Vi har ett arbete som skall vara klart om en vecka, o de flesta av oss fattar inget av det. Blir säkert skit dåligt. 16tiden kommer äntligen min älskade kille hem. Jag skulle så ha behövt honom på helgen...

 

Godnatt. Hoppas vi får någo gjort i skolan imoron, o att grannarna far åt F.

Kommentarer
Postat av: Kristel

Va fin du e !

2009-01-27 @ 22:55:45
URL: http://www.crisssy.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0