Hejja nextgentel.

Mitt i alla mappuppgifter,handbolls VM och andra vitkiga saker, så bestämmer sig vårt internet att säga upp kontraktet. I och med det så har vi int heller några tvkanaler, eftersom de är via internet. FAN. O hur kan de ta 5 dagar före de kommer??? Norrmän.....

Pricken på i:et är att Jac skall vara 4 dagar i Polen, roligt. Men snälla Eric har lova att ja får vara hos dem på helgen, så får jag något gjort.

På lördag skall jag jobba, och sedan på fest med jobbet. Men för min del blir det inget alkohol.

Nästa fredag skall Jacs lag spela mot Skövde. Skall bli roligt o se hur Runar klarar sig utan 2 nyckelspelare, men jag tror de går fint fint. Så nu är det snart ett år sedan Johan var hit, då var det extra uppskattat med lite sällskap eftersom foten var pipi:)


Nu skall jag hänga med på mattan, o sen göra klart en inlämningsuppgift...



Kommentarer
Postat av: frustrerad

I italien tar det 3 veckor...Om det gòr dig lyckligare!

2009-01-22 @ 17:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0