Fredag.

Min bror skall gå med axeln stilla i 6veckor, så kanske den läker ihop av sig själv. hoppas den gör de så slipper han samma process en gång till. Stackarn.

Idag vaknade jag kl.9, har jävligt ont i kroppen. Skall datanörda lite till, 11tiden blir det korvsoppa. Sen ut och gå en stund, kl.12-20.30 skall jag jobba. Väntar inte alls på det. Förut har vi alltid varit 3 då vi stänger, men pga. pengsparingar är vi endast 2 nu. Detta betyder att vi är klara efter kl.21.
Så jag vill att klockan skall vara 21 nu!:)

Jac är på jobb nu, efter jobbet åker han direkt upp till en stuga. Där skall de åka slalom, dricka öl osv. Det är 8 killar.Han förväntas komma hem på söndagkväll om allting går som det skall. Var försiktig baby, vill int höra om en skada till.

Imoron skall jag läsa lite, innan det är dags för borta match. Skall bli kul. Men jag måst faktist läsa stora delar av helgen, men lite trning måst man få.

Nu iväg, ciao!

Kommentarer
Postat av: Heni

nää int egentligen. Men för mj var det ganska viktigt.. Men men :( :)

2009-01-17 @ 07:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0