Lista

Stal en lista av Henrica.


Lovar du att vara ärlig?
Jo
Du heter: Malin
Smeknamn: Malle
Längd: 174cm
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Brun, men på sommaren blir jag nästan blondin.
Piercing: I ett öra.
Tatuering: för feg för att laga en
Födelseplats: Ekenäs BB
Skostorlek: 38-39
Utbildning: Studenten och nu pluggar jag till förskolelärare.Hoppas jag tar mig igenom det.
Favoritplagg: Jeansleggings. Myskläder.
Låt som när du är ledsen sörjer till? Kommer inte ihåg mera.
Beroende av:  telefon,träning,choklad,mat,de personer som står mig närsmast, sällskap.
Vem behöver du mest just nu: Jac,familjen och kompisarna här.
Vad tror folk om dig? I norge tror de att jag är en sån som inte blir så full o väldigt snäll och inte gär så mycket dumt, i finland vet de sanningen.;)
Stämmer det? Delvis!
Vad får du oftast komplimanger för? Får inte sååå många såna. Men ögonen brukar många säga, men själv tycker ja att d eär helt vanliga.
Vad säger du för att imponera på någon? Frågar mycket och skrattar lite mer.
Hur imponerar man på dig? Var självsäker och rolig.
Brukar du skratta för dig själv? Jo, varje dag.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Det er egentligen akkurat det samme, koster sikkert likt mye begge steder, ta der det passer deg. klem"
Var bor du? Sandefjord, Norway
Trivs du där: Jo helt okej, men är og klar med denna stad så småningom.
Äger du några converse: Nej, men har funderat på att köpa men kan inte bestämma mig för vilken färg jag vill ha.
Sprit, cider, vin eller öl: Halvtorrt o fruktigt vin ha ja lärt mig tycka om. Men smirre o kossukola går ner på en riktig helkväll.
Brukar du bli för full: Allt eller inget är mitt, skulle aldrig bara dricka en för att njuta. Dock så dricker jag mycket sällan sen ja flyttade bort från fest paradiset.
Är du allergisk mot något: Säkert
Har du haft sex idag: ööh, bra fråga, men nej.
Nästa mål i ditt liv: bli klar me skolan och flytta igen!
Hur svarar du i mobilen: Moikka eller hallåå
Vem ringde du senast? Jac, chock.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Om vi skulle köpa potatis eller int.
Antal timmar sömn inatt: 6h.
Sov du ensam: nej, som tur är.
Brukar du komma i tid: Minst 5 minuter för tidig är jag. Irriterande med människor som aldrig kan passa en tid.
När mår du bra: Efter en träning, då jag ätit något gott, då jag känner mig uppskattad, då någon från finland ringer,då vi gör något roligt.
När blev du fotad senast: idag i barnehagen
Senaste inköpet: En persikofärgad topp från Gina, vill ha en till sån.
Hur känner du dig nu: Trött,stressad och mycket att tänka på...:(
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, men skall skärpa mig.
Hade du en bra kväll igår: igår var jag på spinning och så åt vi tortillarester. Helt okej!
Favorit dryck på morgonen: Vatten eller mjölk.
Rakar du benen: Jo, men ibland glömmer jag.
När brukar du oftast gå och lägga dig: 12tiden
Är du blyg? Jag har aldrig sett mig som en blyg person, men sen vi flyttade utomlands så har jag visat tendenser till det. skrämmande.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, klart man kan bli och tänka på den mycket efteråt, men jag måste nog känna personen i fråga före jag blir käär.
Har du spytt offentligt: Det har jag gjort, lätt.:/
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Vill inte skriva ut de här. Men för exempel löpa, och se hur de känns.
Är du nöjd med ditt liv: Ja, men väntar på sommaren.
Är du bortskämd: Passligt
Vad gör du i morgon: Har praktik,skall träna om it benen e döda, och äta någo gott dagen till ära. Jac 23 år.
Vad är det värsta du vet? Människor som inte står för vad de säger, uäk.
Vad behöver du just nu? En hjärna som kan allting jag skulle behöa till examen, så skriver jag det högsta man kan få.
Vad längtar du till? 1 maj då min familj kommer hit och då är det slutspelshelg i skien.Jiha. Sommaren.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Har få som jag litar på, men trivs med det!:)
Vad använder du för shampoo? Köpte upp hela buitken med "Naturelle hallon" sist jag var i Sverige.
Vad är det finaste du fått?
En speciell dag du minns: Minns många minnen, men det senaste riktigt färska dagen är nog då Jac vann cupfinalen. Vilken stämning.
Tycker du om någon just nu: jo
Om fem månader: Öppet, men om allt går som det skall så är vi väl här.
Gröna eller röda äppeln: Röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Nuförtiden är det Jac,Margrethe o Mamma.
Gillar du golf: vet ej, kanske om jag skulle kunna det. Men är irriterad på när jac tycker så mycket om de.
Vilken tid gick du upp idag: 06.20, skulle till sjukhuset.
Har du sovit i din egna säng inatt: Säng och säng, men ja de har ja.
Har du strumpor på dig nu: Faktiskt int
Vilken färg?
Vad ska du göra ikväll: Skall snart lägga mig
Hårt eller mjukt bröd: Finska nationalbrödet.
Är det okej att gråta: Jo, det är skönt och fint.
När grät du senast: Idag had ejag tårar i ögonen, men det gick fort över..
Laddar du ner musik och film från Internet: Aldrig, är en lydig medbogare.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa lägenhet och hyra ut den.
Favoritreplik från en film: Jag är dåligt på sånt.
Bär du glasögon eller linser: nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, sålänge plaggenär fina och håller någorlunda bra är det okej.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: halv 9 tiden!
Vill du gifta dig: Jo, före jag är 30
Vill du ha barn: Jo, kanske om 4-5 år. Men det är inte bara på beställning, så det kommer när det kommet.
Solar du ofta: på stranden ja
Är du bra på att laga mat: Där får jag faktist lov att skryta över mig själv och säga att jag är de.
Är du flygrädd: Nej, men senaste året har jag varit rädd pga bihålorna.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller mjölk.
Vilken är din favoritglass: Kingis eller Solero
Tror du på ett liv efter döden:
Jag vet inte. Men måste väl tro det, för då blir livet lite enklare, då man kan föreställa sig ett nytt liv då man dött.
Tycker du om sushi: har aldrig smakat, men kan säga redan att jag inte gör det.
Vad äter du helst när du ser på film: Chips,dipp,choko. och blåbär.
Bor dina föräldrar tillsammans: De gör de som tur är.
Har du tandläkarskräck: nej, bara om ja får visdomständer.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Både och! Tycker om att vara länge uppe, men vill inte sova bort förmiddagen heller, man missar så mycket av dagen då.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jo.
Biter du på naglarna: Har aldrig gjort de.
Röker du: Nej. förstår inte hur vi förut kunde sitta i serendi och äta, medan bordskamraterna rökte. hehe
Hur ofta tränar/motionerar du: När jag inte har någo plågor eller sjukdomar blir det 5ggr i veckan, ibland oftare. men där runt. måst göra de så kan ja äta va ja vill, hehe.
Senaste låt du hörde: Bodypump musik, kommer ej ihåg mera.
Vad gör du på helgerna: Oftast ser våra helger ut såhär: lördag, simning,bakelse på cafe,någon fettig mat och chips och dipp. på söndag åker vi och tränar och fortsätter frossandet. men nu i helgen skal jag ut:)



Godnatt!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: elin

Ja ska jåbba på dorkan:) Allts å ikafeterian på ekåsen. Syrran jobba dör förra året å de lät som drömmen! inga hlger, bra lön, bara sex veckor jobb å resten LEDIGT:D Blir grym sommar. Själv då? Hu läng e ni sist i slutligen här hemma i somar?

2009-04-16 @ 14:16:36
URL: http://elinsss.blogg.se/
Postat av: Emma

Okej, bra.

Nåjåå men d va ett ganska lätt nog...

2009-04-17 @ 16:54:40
URL: http://emmasofialin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0