väntar på att klockan är 10.

I brist på annat så skall jag göra listan Jasse har gjort (jassmiin.blogg.se)

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 -vad står det där?
Med naturopplevelse mener jeg först og fremst sanseopplevelse, teknikk og spenningsopplevele
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Soffam
3. Vad var det senaste du såg på tv?
Kongen av Queens på gymmet.
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
08.55
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Jag hör när de bygger vid sidan om oss, samt kylskåpet.
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Igår då jag kom hem från handbollsträningen
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
heh.se
8. Vad har du på dig?
svarta slappbyxor samt en tshirt/tunika från Gina, jag skall på jobb om någon timme..
9. Drömde du något inatt? I så fall -vad?
Att vi flyttade bort från norge och jag var i esse
10. När skrattade du senast?
Igår till Jac säkert?! kommer inte ihåg.
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Ingenting
12. Har du sett något konstigt på sistone?
3 bilar på 5 minuter som körde på enkelriktad gata.
13. Vad tycker du om hösten?
mysig så länge regnet hålls borta.
14. Vilken var den senaste film du såg?
Terminator, tror jag.
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Köpa hus till oss, och skänka pengar till familjen och köra en lyxig bil. skulle även stöda bröstcancerfonden.
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
att jag alltid sover med sockorna på.
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
att alla har det bra
18. Tycker du om att dansa?
Jo, men man kan int kalla det jag gör för dans. Snarare någon hoppgrej
19. George Bush? 
presedent
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Chaquline, har aldrig funderat på pojknamn, men kanske Linus
22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Jag bor ju för tillfället...
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Att ja iaf har gjort några saker rätt i livet o att jag har haft ett intressant liv. om ca 60 år.


Såja, nu fick jag 10minuter att gå. Skall snart iväg till biblioteket och träffa min arbtesgrupp, vi skall filma en grej samt fylla i det som fattas i arbetet. 12-tiden skall jag komma hem o äta korvsoppa, sedan förbereda mig för jobb. Hoppas jobbet går bra, för är så flunssig så orkar inte stressa. Ikväll är det troligtvis träningspaus, handbollen gjorde sitt igår.

försöker få tag i nån i bk som skulle kunna sända mina övergångspapper till mig?! skall se hur det går...

För den delen vann runar igår, det var bra gjort av dem. ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0