Trollet Malin.

då vi var med skolan till Hvasser skulle vi alla låta fantasin flöda och måla ett troll på en sten. Här har ni min:

  

Vi skulle även laga en dikt/rim som är lätta att lära barn, och som har många av våra sinnen i sig. Det filmade vi hemma hos mig idag, på ca 15nde försöket lyckades vi utan att skratta. Tillika får jag presentera mina klasskamrater som kommer från samma stad, Charlotte,Trine och Veronika. Charlotte med svart topp är otroligt bra på handboll, så nu vet ni det.

http://www.youtube.com/watch?v=X_QOtxIMj4w

Vet att jag kommer ångra att jag satte ut linken imoron, men kanske det inte är så farligt.. Vi går ju förskolelärarlinjen så vi måst vara lite barnsliga och låta fantasin flöda lite extra;);)

Imoron skall jag läsa tills kl.14. Sen skall vi med Jac o träna, jag skall löpa och han cykla. Efter det skall vi för första gången tillsammans se på när Jacs lag spelar, han får inte vara med imoron ännu:(:(

Jobbet idag gick bra, 4h på lördag till sen har jag säkert jobba klart för denna månad, 14h har jag lyckats samla ihop op 12 dagar, inte dåligt..

Gonatt allihopa! ps. Jac tycker vi är idioter när vi gör sånt där i skolan:)

Kommentarer
Postat av: elin

haha gud va rolit!:D härliga skoluppgifter ni har!

2008-09-13 @ 08:02:55
URL: http://elinsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0