Måndag.

Praktiken gick bra och dagen gick riktigt fort. Dock var det lite tungt för har lidit av huvudvärk hela dagen.När jag kom hem fick jag raseriutbrott mot stackars Jac, och sedan stack jag iväg på spinning och rensade huvudet lite grann. Efter träningen lagade jag chokladmusse och varma smörgåsar, så nu älskar jac mig mest i världen igen trots mina humörssvängningar som stör ibland.
Har även fått en 100 l snor i näsan igen och är genom trött. Hoppas inte jag blir mer sjuk nu.

Jag såg även på blondinbella på norges tv fem, ganska löjligt program enligt mig. Själva stjärnan pratade ca 10minuter, resten babblade de andra deltagarna. Ämnet var förstås hennes obehagliga övergrepp som skedde i italien.......



bild tagen från google.se / http://blondinbella.se


imoron väntar praktik från 7.30-14, om flunssan blivit bättre skall jag o träna. annors tar jag en riktig slappardag här hemma. Iaf skall det lagas ris och kycklinggryta, tack Linda Pärnänen för den ideen! Det borde städas här oxå, men det skippar jag om jag känner mig själv rätt. Om 2veckor är Jacs föräldrar här, roligt att nån kommer och hälsar på:)

nu skall snor-malle o sova. Nati

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0