Malin + Jac 3 år.

Vår 3 årsdag ær egentligen imoron 5.9.2008, men skriver redan idag før har fullt upp med jobb och handboll imoron.


Før 3,5 år sedan hade Lotta rætt om att det skulle bli jag o Jac till slut.
Idag ær jag øverlycklig før det, vi bor tillsammans och det kænns otroligt bra. Jag tror inte det kan finnas en mænniska (førutom familjen) som vet hur de skall handskas med mina nervsammanbrott osv. Allt detta kan Jac. Han kan æven få mig att skratta och tillsammans har vi en oslagbar humor. Roligt då våra familjer kommer bra øverrens med varandra dessutom.

Igår pratade vi om hur Jac tror att min framtid kommer att se ut, såhær sade han: " Nu går du 3 år till i skolan, sen flyttar vi bort från Norge och førsøker skaffa en baby". Hørs ganska bra enligt mig.


Jac har ændrat sig massor sedan jag blev tillsammans med honom, och det sista året har varit en helvændning før honom. Han har utvecklat sig massor inom handbollen men æven sin sociala førmåga. Det trodde ni inte.

Han har inte ænnu køpt 20-års present till mig, så han slog på stort nu. Fick nya joggingskor och en mixer, blev vældigt glad:) Jag har køpt åt honom så mycket under årena, så imoron får han endast pussar o choklad. Jag skall jobba 4h imoron, och sedan skall jag o hejja på Jac nær de har turnering i Tønsberg. Så någon 3 årsdags firning blir det inte, men på lørdag kvæll får vi mysa till det.

Jag har vældens bæsta pojkvæn, slå det ni;) o många sæger att man inte borde binda sig nær man ær ung, men jag trivs så bra med Jac så skulle aldrig ens tænka tanken på att int ha flyttat ihop med honom. Vet att många ser det som negativt nær jag "gav upp" mitt liv i finland och kom hit, men slæng er i væggen!!! Nu ær jag många erfarenheter rikare, kan stå på egna ben utan att åka hem till mamma o æta varje dag,och har lært kænna massor med nya mænniskor! Men jag saknar alla dær hemma, det kan int hjælpas.

Några gamla kort på oss dagen till æra.



 

bæstisarna på fest


 

Ca. 6 år senare, sambon. Vem skulle ha trott det?


Ælskar dig grabben

Kommentarer
Postat av: Linda

haha, tycker du det!? jag tycker nästan jag ser yngre ut... Grattis till de 3 åren förresten!

2008-09-04 @ 16:58:30
URL: http://lindisens.blogg.se/
Postat av: elin

naww, va rolit. Man får gratulera:)



Men kom ihåg. Världens bästa pojkvän för DIG. JAG har världens bästa pojkvän... för mig;) <3<3

2008-09-04 @ 17:15:41
URL: http://elinsss.blogg.se/
Postat av: Jasmin

Grattis! Jag blir glad av att läsa din blogg, hejja Malin och Jac! :)

2008-09-04 @ 17:39:19
URL: http://jassmiin.blogg.se/
Postat av: Sandra

grattis:):)

2008-09-04 @ 20:16:58
URL: http://killerqueen.papper.fi
Postat av: Malin N.

Grattis till er båda! :)

2008-09-04 @ 20:20:30
Postat av: Linda

Huvudsaken är att man känner sig lycklig! skit i vad andra tycker... Jag är superglad över er skull, och tycker det var strongt av dej att flytta med till Norge! ha det sååå bra, o sköt om er!

2008-09-04 @ 23:06:10
URL: http://libas.blogg.se/
Postat av: Cinderella

Gratulerar :)

2008-09-05 @ 11:31:47
URL: http://cinderellasblogg.blogg.se/
Postat av: Linda

Jo jag bor helt ensam i lägenheten, inte är den no så jätte stor, 31 kvadrat :) Nåjaa är nu som bäst i karis och kommer ner nästa vslut igen men sen blir det nog att vara i vasa en tid... Får se sen helt hur allt går och hur jug trivs! Grattis till 3 år förresten!

2008-09-05 @ 20:14:52
URL: http://adnil.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0