Lista och hälsosam vecka.

Jag fyller igen en gång i en lista, har kanske gjort den förut..

Låt du hörde: darude-sandstorm, var på handbollskamp..
Film du såg: My super ex girlfriend
Mat du åt: Hamburgare just o korvsås o pasta på dagen.
Kram: jac
Puss: jac
Fest: hmm, uddevalla i augusti!
Känslan: mätt och äcklad över för högt kaloriintag 6 dagar i sträck.
Ilska: igår då jag inte fann min plånbok
Resa: finland på sommaren
Glädje: då jag klarade av att springa 4km förra helgen utan att det tog ont!
Dröm: Att Jac vägra svara i telefonen.
Boken du läste: Nyaste boken i "gömda" serien...
Personen du träffade: Halva runar gänget på matchen
Personen du pratade i telefon med: Iselin
Personen du fick sms av: Margrethe
Gången du åt en 7-eleven korv: för någon vecka sedan
Gången du var utomhus: Var ut o gå tidigare idag,
Gången du sov: förra natten
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Det var i slutet av juli:(


Imoronhar jag praktik och sedan skall jag göra lite uppgifter till skolan. på kvällen skall jag o träna, ha int gjort någonting på 8 dagar nu. Dessutom har jag ätit skit varje kväll, suck. Men ny vecka= godisstrejk tills fredagen. Det klarar jag lätt. Hatar att känna mig klumpig, för jag har gått upp i vikt nu. Får hoppas jag är helt frisk imoron:) Mitt handbollslag förlorade första matchen med 3 mål idag, synkkä.

Har någon någo matideer tills veckan? mina fantasier börjar ta slut, suck. Vi planerar allti i förväg med jac , så är det lättare sen. Såhär ser det ut just nu.
Måndag- tomatsoppa
Tisdag- korvsoppa
Sedan är det tomt, ge oss förlag tack!!


Idag borde man dammsuga här hemma igen, blir skitigt direkt. men finns d någon dårk som orkar dammsuga varje dag?! Då kan man ju int ha så mycke annat i livet. Men jag lyfter på hatten till den som gör d, för jag skulle aldrig orka.mitt nya mål skall bli 1 gång i veckan, iställe för ca 2ggr i månaden:)


Ps. jag har fått fläskiga lår, de dallrar. hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0