Kusken.

Jag som trodde att vi skulle stanna ca 2h på evenemanget i hallen igår, tog förstås med ingen alkohol. Där bjöds det på öl och whiskey som jag hatar, vilket resulterade i att alla andra utom jag drack. Halv 12-tiden fick jag köra danskens stora 7 personers bil. Kunde inte ens starta bilen, för hittade inte nyckelhålet, men det visade sig att jag bara skulle trycka på en knapp så startar den sig av sig själv.. Jac for inte ut, det förvånade mig stort, för alltid då han fått lite i sig vill han ut:)

Väl hemma somnade vi direkt, och vaknade idag 11.30!!! sov ju nästan klockan runt. Efter god gröt o smoothie är det snart dags att hämta upp danskarna så att d ekör oss upp till hallen efter vår egen bil. i hallen skall vi löpa, idioter. Mitt mål för idag är 3km, då är jag nöjd. Sedan skall vi laga köttbullar o mos och förhoppningvis se en bra film=)

Skön helg igen en gång.Men snart måst jag nog dricka igen, det är inte tillåtet att vara ut ca 1/6 helger då man är 20 år och bor mitt i centum.

nu kläderna på och iväg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0