Helgen.

Inledde veckoslutet med kaffe o kaka med Margrethe igår. Efteråt blev det shopping och titta å 3 fyllon i parken. Slutligen kom polisen och tog dem! Sedan kom jag hem och slappade, och fortsatte ätandet.
Idag var meningen att jag först skulle ut och gå, men tror jag får skippa det för har ingen röst och huvudet värker. Ute skiner solen och det är 15c, fin höstdag. Jag måst ha dragit på mig en ordentlig förkylning eftersom jag int kunnat tränat på 6 dagar, för jag brukar nog träna om jag är lite förkyld, men nu klarar jag inte av det. Senare under dagen borde dammsuga här, gå på stan och se om jag hittar någo fint i någon butik.
16-tiden kommer Jac hem fårn dagens golfturnering, och då börjar det topp handboll på tv2. Meningen var att jag skulle ut och festa ikväll, fira åde kiddi o margrethe. Men det ser dåligt ut, för villin riskera att bli mer sjuk.

Förresten, så har min lillesyster skaffat blogg efter att jag sa till henne: http://emmasofialin.blogg.se.

Skriver kanske mer senare, ha d!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0