helgen är snart här.

Imoron har jag min sista pralktikdag för den här gången, skall bli skönt att få ägna sig åt skolan lite igen. Men trivs nog bra på praktikplatsen, men tråkigt att jobba och inte få några pengar alls.

Igår blev jag äntligen nästa frisk, så jag vara med på handbollsträningen. Idag har jag varit på spinningtimme, utan musik!! Det var konstigt, hoppas cdspelaren fungerar imoron igen.

Både jag o jac lider av tandvärk. o mer choklad äter vi för det, vi är slut i huvu som vi säger hemma i karis.

Imoron kväll skall jag träna och sedan chilla med Jac. Är bjuden på födelsedagsfest, men blir nog inget för min del. På lördag blir det lunch o lite butiktittas med Jac, och sedan Kick-off party med laget, yes! Men Margrethe har även fest på lörda, så Jac få hämta mig 22tiden så hinner jag till båda två. så förhoppningsvis tar jag det lugnt med alkoholen, så att jag kan ha på mina fina stövlar, annars måst jag sätta på fula tygskor.

På söndag är dagen jag väntat länge på här, nämligen första seriekampen och derbyt: Runar-Stif. Kommer bli härligt, mycke publik och en het match. Runar har lite bättre spelaren, men det kan gå hur som helst. Hoppas de vinner iaf, för de har tufft program nu, 3 matcher på 6 dagar.
Så helgen kommer troligtvis att bli ganska perfekt.

6 dagar tills gitta o johan kommer:)

Nu har jag svamlat något frutkansvärt igen, men det var dags för en uppdatering på bloggen. till sist skall jag bjuda på en bild från utfärden med barnhagen. Det var en rolig dag! Tack o hej. o låt klockan fort bli 14.30 imoron.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa, norskan børjar jag nog førstå så småningom. Men det tar nog tid. Det ær ændå så mycket mera annorlunda æn svenskan. Jag jobbar 1 h och 15 min, så det ær inte så jobbigt. Jag ska nog bara se efter barnen och pyssla med dem lite. Vi ær ungefær 3 åt gången som jobbar. Snart ær det ju jul, så då får man træffa alla igen :) Bra att allt ær bra med dig!

2008-09-25 @ 22:24:49
URL: http://londonida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0