Dags för lite party.

Så, då har jag lagat igång mig, tog 20minuter. är så dålig på sånt, tror jag skulle kunna bli 10ggr snyggare om jag nångång skulle få en riktig styling:)

Erics flickvän Jenny kommer med på lagfesten, kul!! 22-tiden hämtar Jac oss, så skall se om jag far till Margrethe då eller om jag är tråkmåns och kommer hem. Men skulle nog vara skönt att fara ut lite grann!! vill dansa. Alkoholen får avgöra vad jag gör.
köpte nya stövlar idag igen, 300kr för ett "ridstövlar". Otroligt bekväma, fleece innuti och utan klack= perfekt för mig.

  

Vad tycker ni?



   

Jag idag. Älskar den här klänningen från gina, men har bara använt den en gång på 7 månader, dåligt. Så nu skall jag använda den minst 2ggr till på fest före julen, so what fast jag använder den varje gång då jag skall ut, för vill inte eller har inte råd att köpa nya helatiden. i ansiktet ser jag ut som en fågelskrämma, men så kan det gå. ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Malin!

Vi har firat Johanna idag och jag fick din bloggadress av Emma. Nu kan vi hålla oss uppdaterade med vad du sysslar med ;).

Hoppas du har en kiva kväll.

Tant Gunveig

2008-09-27 @ 17:23:56
Postat av: Sandra

Stovlarna passa jattebra ti dig, du va sot :)

2008-09-27 @ 22:15:12
URL: http://killerqueen.papper.fi
Postat av: Alina

Godkväll! Kikar in* :)

2008-09-27 @ 22:20:31
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Mamma

Snygga stövlar! Ja ei ollu hinnalla pilattu ;)

Hoppas du hade roligt. Hinner kanske följa med matchens andra halvlek i morgon online. Heja på dem för min del med :)

2008-09-27 @ 23:17:12
Postat av: Alex

Min drömman i vasa gjorde en liten limber, men tror nog den e på bättringsvägen nu! hoppas du had roligt igår o att tsäk o laget vinner idag!

2008-09-28 @ 09:31:21
Postat av: Linda

riktigt snygga stövlar du köpt Malin!

2008-09-28 @ 19:56:44
URL: http://lindisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0