17.september!!

Idag vaknade jag kl.6, pga att jag int fick luft från näsan eller munnen. Halsen är oxå sjuk. får skippa handbollsträningen idag igen, för då mår jag säkert bättre tills helgen.
Kvällen hos Eric igår var bra, jag äslkar att vara tillsammans med Jac o Eric, de är söta o snälla. Hoppas ni läste detta;)

Nu har jag drucit en kopp finnrexin o skall lägga på jeans och fläta håret, sen är jag redo för planeringsdag på praktiken. Kl.15 slutar jag, så då får jag komma hem o smälla i mig pasta o köttbullar, sedan o hejja fram Jacs lag. Men tror tyvärr att deras trupp inte räcker till idag, dumma skador.

Sist men inte minst, Grattis Margrethe på din födelsedag! " idag vill jeg gratulera, hipp hipp hurra på bursdagen din, ha en flott dag". Kan inte norska bursdagssången...:) Du är en härlig flicka och jag är glad att jag fått lära känna dig! Med dig har man alltig roligt, o lika galna är vi när vi är fulla, så passa er.
Detta är min norska bästis, hon håller på att studera till pilot, stark tjej, int sant?=)

  


Nu måste jag rusa, skall proppa i mig burana,finnrexin o halstabletter 6h frammåt, tråkigt med möte...

ps. Emma läser du det här, skicka bilden på dig pånytt! du är bäst, om 6v får jag krama dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0