Tisdag.

Har sovit dåligt inatt, har huvudvärk nu, men kan äntligen snyta mig lite, det måste väl betyda att jag är på bättringsvägen? Efterson jag int ha kunna snyta mig pga tättheten på en vecka.

Mina planer idag är inte så många, som vanligt. Men kl.10 kommer en från klassen hit och vi skall gå igenom lite grupparbeten, eftersom hela klassen är ut o cylar idag ocg vi sjuklingar kunde inte följa med. Sedan skall jag laga maletköttsoppa. Har egentligen haft som mål att fara på pilates ikväll, men tror jag tyvärr får laga ett nytt mål. Det blir spinn45 eller yoga på torsdag. då får jag iaf en stämpel före jag åker hem.

Imoron har Runar hemma match mot Follo. Runar har en ökning på 300 i publiken nu sne förra året, skall bli intressant och se om det fortsätter så.

Nu duscha o sen försöka få mig som en människa igen!


Kommentarer
Postat av: elin

snart kommer du hem malle, å DÅ får int du va sjuk:):)

2008-10-21 @ 17:07:09
URL: http://elinsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0