Sliten.

Efter 8 timmars utedag med skolan var jag sliten då jag kom hem. Men då drog jag iväg med Charlotte från klassen och såg 2 handbollskamper, sedan hade jag själv just 2 timmar handbolls träning. Det var tungt, kroppen är helt sliten från bootcampen igår. Så imoron blir det vilodag för mig, men vi rör på oss mycket under skoldagen så får se om jag klarar det.

Runar vann mot Närbö borta idag med 37-24. Gissa vad jag skriver till näst? Jo, min Jac fick åter IGEN bästa spelarpris, han är rå!! Fattar inte hur det kan gå till, fräckt mot de andra fast han förtjänar det nog.

Nu skall jag duscha sedan försöka sova någon timme före jac är hemma, för blir alltid pigg då han kommer hem. Vill att det är torsdag kväll nu, så har jag veckoslut och får se på Daniels match, skall bli skoij!

 

En bild från idag.  Här hade vi biologi, imoron har vi fysisk fostring ute, det är skoij. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Vicki

Han verkar nog vara en riktig stjärna din Jac, de e ju roligt att det går bra för honom! :)

2008-10-09 @ 10:28:33
URL: http://tristezas.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo snart kommer du, yess!<3

2008-10-09 @ 17:31:19
URL: http://lotttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0