Nervös.

Jag sov ju ensam inatt, så jag vaknade ca 1 gång i timmen. Skönt så kommer Jac hem nästa natt! Nu har jag tvättat alla kläder som var smutsiga och rett upp bland våra kläder.

Om 1 timme har jag läkartid, hjäp! Fattar int varför de skall ta bild på mina tänder? Kan inte komma ihåg att jag gjort det förut. Förhoppningsvis stämmer mina misstankar om 1-2 hål, annors är det helt onödigt at jag gick dit. Hoppas bara det inte finns mer som behöv göras, då får jag nog ringa till mamma o pappa o be om pengar ;)

Efter besöket skall jag dammsuga o torka golvet. Sen är det fint här! Havregrynsgröt får bli min middag idag. Ikväll är det handbollsträning o lagfotografering.Snyggt.

Imoron får vi gäster, tänk vad tiden går fort! Skall laga ris o kycklinggryta o jacs favoritkaka, så får hoppas svärföräldrarna gillar min mat. Har nämligen aldrig sett ris o kyckling hemma hos dem förut...

Nej, nu iväg! Fattar int hur ja kan vara så nervös inför tandläkaren. Hoppas jag förstår vad han/hon säger. Moro!

Kommentarer
Postat av: Heni

ojj nam, vad är det för kaka..?:P

2008-10-01 @ 14:07:19
Postat av: Jolin

Tack! Ja fick jobb på världens bästa smådjursklinik i lojo! Har alltid drömt om att få jobba där så ja kan int förstå att dehär e sant!! Äntligen händer de någå bra åt mig... guuuud va ja e lycklig! ha de bra!

2008-10-02 @ 07:49:03
URL: http://jolene.papper.fi
Postat av: Linda

jaa, säg int annat. Nästa match e om 1½ vecka. då har vi två matcher samma helg, mot sjundeå å grani, på lördag 11/10 å söndag 12/10.

2008-10-02 @ 08:59:11
URL: http://lindisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0