Min ändrade livsstil på helgerna.

I finland var jag full varendaste en helg, snyggt. Nu kan jag stolt säga att jag varit ut 2/12 helger, jag borde få medalj! Men nu tror jag det kommer bli 3 veckoslut i rad, hur skall jag klara det? Men desstu mer godis har jag tråmat i mig de här veckosluten, men det är lov, alkohol är int någo nyttigare det heller.

Igår såg vi två filmer och kramades, skönt. Nu håller vi på att koka risgrynsgröt, för första gången! Får se om det blir till någonting. 14-tiden skall jag till bugårdsparken och gå/springa. Tror jag måst gå, för vill int göra min valpsjuka värre. kl.19 blir det derby i norska cupen, heja Runar!


Emma, nu är det bara 12 dagar kvar tills jag är hemma:):)







Kommentarer
Postat av: Anonym

talar du annars flytande norska nu? :)

2008-10-12 @ 11:55:37
URL: http://mmiioo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0