Måndag

Idag har jag:
-Varit ut o gå med mamma
-Hälsat på mommo
-ut o gå med mig själv, hämta emma från skolan.
- ätit makaronilåda o emmas bullar.
-Hälsat på chrtista,matte o moa
-varit hos svärmor i en timme
 
Dessutom vill jag säga goodbye till den världberömda bilen Volle.Måst ta några fin åk till med den före den är poissa.
Min pojke är i helsingfors nu, så han skall snart ringa så får ja snacka med honom.

Imoron har ja frissatid kl.9, ska bara toppa det lite!Millo o babyboy  kommer oxå hit och WT match skall jag se.

Nati!

Kommentarer
Postat av: elin

e låter som en plan! men vi får höras mer på torsda/freda hur helgen blir:)

2008-10-27 @ 21:12:37
URL: http://elinsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0