sjuttonde maj

Nationaldagen var som sagt en fantastisk upplevelse.Skulle vara roligt om det var likadant i finland. Kvällen såg vi på då lejonen vann brons och intog alkohol. Besökte 2 krogar på natten. Skönt att int vara asigt full, tror jag skall börja köra på den lite nyktrare stilen.

Kim bröt ju handleden i januari, och idag hoppade hans axel ur led. snacka om otur. förhoppningsvis var det sista skadan på läänge nu, stackars kille.

Idag var jag för första gången och tränade med min pulsklocka, det var nice. Sedan delade vi på en pizza,bu.Nu skall jag se på Larviks cup vinnarcup final.

Till sist några bilder från helgen




  Borgertåget, tog 70min.





Folkdräkt, de flesta hade såna på sig. (Tomas o daniella)





Jag o Jenny på krogen. ( kolla vad killarna beställde;)


Konstigt att bilderna överst blev suddiga.. Ps. om 1 år skall jag spela i sjundeå cupen.

Kommentarer
Postat av: Linda

De är nog löjligt dyra, men man får se det som en investering och hoppas man kan ha dem längre än 1 månad..:)

2008-05-19 @ 16:26:31
URL: http://lindisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0