måndag

kl. är 9 o mätaren ute visar 17c, och febermätaren visade 36,5. Perfekt med andra ord. Hoppas snuvan o halsen blir bättre och att solen är framme hela dagen. Förhoppningvsis tar vi oss ut i solen och sedan på kaffe till "runar familjen". Städa är oxå ett måste. Svenskarna kommer ikväll så det skall bli kul att se dem. Fiskpinnar o potatis är dagens mat. skall föröska hålla mig borta från allt gott idag, en glass får jag äta för det är bra för halsen;)

Imoron skall jag fara till gymmet, jag kan börja gå på bodypump och sådant nu, jiha. Jag kan int alls skriva mera, inget flyter, skulle bara kunna göra punkt dagbok.

ps. idag är det pingstdag, hela norge har ledigt, men har man det i finland?!

ps2: islänningen skall komma tillbaka till runar, han är en galen man:D

Kommentarer
Postat av: Linda

nope, ingen ledig dag här inte!

2008-05-12 @ 14:30:41
URL: http://lindisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0