Grattis

ett stort grattis till alla studenter, det gjorde ni bra! hoppas ni hade en lyckad dag/kväll/natt?

dimissionsdagen är en dag i mitt liv som jag skulle vilja uppleva en gång till. Så jävla härligt. dock ondöigt mycke alkohol i slutet av natten som gjorde mig råddig så att jag tappade mössan o kavajen, lyckligtvis fick jag dem någon dag senare.
Jag vill bli studnet en gång till, kanske jag går ut till bryggan på en kaller ikväll o firar med er=)

Speciellt grattis till Linda Rolin, min barndomsvän som är sötast i världen. Även Sandra Ahtola e värd ett speciellt grattis!:)

                                                      


Förstår inte varför bilderna blev dåliga.

Nu blir det köttbullar o mos, sedan pop delight, mina nya favoriter. tror inte det blir utgång ikväll. o du solen, visa dig imoron för jag vill till stranden!!

låt mig få vara i ekenäs ikväll/natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0