Torsdagkväll.

mötte Iselin och gick iväg för att äta sen middag/lunch. Margrethe var på villovägar. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, en fågel sket på mig, osv. vi åt nån ny kycklingsallad med en massa gott i.



Efter det satt vi o prata en stund till, och nu är jag hemma. Jac är iväg på avslutningskväll med laget. Antar att det kan bli rätt sent för hans del idag:) Så jag skall vara uppe ca 1h till o sen sova en lång o skön natt. Hoppas innerligt att vi slipper de timtals långa köerna imoron, annors får jag ordentligt på nervena.

Ajoo, jag var på lite shopping idag, köpte en skjorta till min bror och en klänning till min syster. Åt mig köpte jag en glassig bikiniövredel samt solbrillor.Detta blev tillsammans 266kr, det är INGENTING. Nån annan som gillar affären Cubus o sommarrea?
Tyvärr är jag int ens nära på att äga en bikinikropp, men snart är sommaren slut som tur är. Solbrillorna tror jag att Jac oxå ska få använda, så kanske jag slipper sporttaren... Han gillade tom brillorna så:)

Skall sätta in en bild på bikinin en annan gång. Men glajjorna visar jag nu. nu ska ja njuta av tystnaden 1h o sen förhoppningsvis sova. väntar innerligt på morgondagen. för den delen skulle mitt hår gärna ha fptt bli en nyans mörkare, men i augusti sen,





Gonatt! Ajo, Grattis världens bästa mommo på födelsedagen, ses om några dagar:)

Kommentarer
Postat av: Heni

HÄRLIT att snart få hem dj!!

2008-06-27 @ 17:45:46
URL: http://heni.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Snygga glajjer

2008-07-14 @ 12:48:20
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0