torsdag!

Hittills har det regnat hela dagen, fan vad tråkigt. Jag har dammsugat nya lägenheten samt flyttat några saker färdigt dit. Sen har jag varit o gått i butiker o gjort av med lite pengar, det har farit 2000kr nu på 2 dagar,jiha. Men 1000kr är grejjer till lägenheten, resten lite shopping,mat,dricka.

Igår blev det inget tränas, får se om det blir idag. borde ta det lugnt med foten eftersom jag skall dansa iväg natten. Margrethe skall komma hit o dricka ikväll, o sedan skall vi på "ship o hoi" party till en krog. Skall bli urkul. Det är meningen att man ska klä sig i sailor kläder, men jag satsar på vanligt för det.  Jac skall bli hemma idag, för han skall på jobb imoron 2h, sedan börjar vi den stora flytten av alla saker kl.10. Hoppas jag är i bra skick då, får ta det lugnare me alkoholen ikväll. tänk, jag får ren morrkis när jag skall dricka en kväll, tänker på hur mycke choklad jag skulle kunna äta istället för all alkohol... mitt liv kretsar i choko.Men jag har druckit 3ggr detta år,så det är lugnt. Dessutom skall jag fira midsommar  ikväll. I norge finns det inte midsommar,tråkigt.

Nu kommer min älskling snart hem o vända i 30min, sen har de 3h träning igen,suck. Kanske jag släpar iväg mig till gymmet o cyklar annors blir det packning igen. Imoron får jag nog tillräckligt med motion me att flytta ner allting från 3dje våningen, o sen upp i ett nytt hus i 3dje våningen:D

Om 2h får jag öppna min super chipspåse samt smirnoff ice. Jac kommer att få på nervena me oss flickor, men det får han tåla.

Jag skall visa vad jag har köpt idag.



Den här toppen får invigas ikväll redan. 49kr på Bikbok, älska rea.



49kr på bikbok



149kr på GT.

De här 3 sakerna blev o kosta ca 30euro för mig, så det är int så mycke:) Tycker d e så nördigt att fota sig själv till bloggen,så det kommer int att ske så ofta.. Bry er it om mitt ansikte.


Nej ja måst nog släpa mig o cykla 45min så blir d bra. nu far ja, hejhej!!! skall försöka att it dricka så mycke, jac blir tokig om ja ligger hela dagen imoron..

Ta d försiktigt alla som firar midsommaren!

Kommentarer
Postat av: Heni

ja tycker de e jätte kiva me bilder i bloggen!!

2008-06-19 @ 19:03:09
URL: http://heni.blogg.se/
Postat av: Jasmin

Fiiiin lägenhet, lyx med diskmaskin och grejjer :P O fina toppar gillade den blommiga klänningenn från gt extra! Nice!

2008-06-19 @ 23:02:21
URL: http://jassmiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0