Solen måst hata mig.

Här sitter jag vit som faan, o solen lyser ute. Varje dag då jag för en gångs skull har planerat nånting så är det fint väder, de andra dagarna sitter jag ensam i regnet. Nu skall jag ta mig iväg till gymmet o vara 45min på crosstrainern, sedan skall jag försöka vara ute 1h, får gå ner till en allmän park o sola med shorts o bikini övredel. Men när en gubbe ringger mig måst jag iväg direkt. Han skall titta på mina skolpapper o se om han kan hjälpa mig för att komma in i skola, eller åtminstone höra hur mina chanser ser ut. Tack Runar för att ni försöker!!

Jag skulle vilja vara brun igen. Men litar på att solen lyser i finland i juli, då skall jag bara pressa:D

Nu iväg, fast sku it ens orka till gymmet, men då har jag tränandet undan för idag. moikka!

Kommentarer
Postat av: Heni

äh, skit i pressande.. :D Berätta hur de gick med gubben?(:

2008-06-24 @ 19:33:56
URL: http://heni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0